Sunday, September 6, 2009

satu malaysia edisi khas

“Di negara ini, sifat curiga mencurigai antara kaum yang menjadi masalah,” katanya dalam wawancara dalam Mingguan Malaysia hari ini.

“Saya juga melihat keadaan ini berlaku kerana parti yang berasaskan kaum yang jelas memperjuangkan kaum mereka sahaja dan ini akan mengheret soal lain seperti bahasa dan sebagainya,” tegas beliau lagi.

Menurut beliau, sepatutnya ada satu bahasa pengantar sahaja dan bahasa lain boleh dipelajar tanpa ada masalah.-malaysiakini

ha ha ha

ini memang benar

melayu takut cina, india takut melayu, cina takut semua

ha ha ha

melayu cakap tak guna cina memerintah

dah nama ketuanan melayu, tapi tak dapat buktikan melayu sebenarnya memang berdarah sebagai pemerintah

naik atas kapal jadi kelasi bukan jadi nahkoda, bekerja sebagai peniaga bukan sebagai towkey tapi sebagai kuli, melayu memang biasa menjual benda2 haram dan yang halal hanya orang yang percaya tuhan jadikan semua bangsa tanpa ada bezanya. yang membezakan amal dan takwa.

kepada yang di luar sana, berikan lah bukti anda bahawa bangsa lain tidak dapat memerintah, ikutilah langkah sultan perak bagi dengan mamak perintah perak, percayalah dengan agong bahawa mamak madey dapat memerintah!!! kenapa melayu takut bangsa lain memerintah?? sebab takut takda projek, anak tak masuk universiti dan sebagainya!!!

hidup ketuanan melayu!!!

satu lagi omongan kosong satu malasia!!!

No comments:

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin