Sunday, July 5, 2009

gua nak tanya

sapa liwat saiful bukhari azlan bekas pembantu Anwar Ibrahim itu, sebelum dia membuat laporan polis, dia telah membuat pemeriksaan di sebuah hospital kerajaan, dan doktor di sana telah membuat keputusan bahawa tiada benda tumpul menusuk dubur saiful.

ua tahu saiful telah pergi ke pejabat timbalan perdana menteri mengadu dirinya diliwat sebelum membuat laporan polis!

gua sangsi lah... gua dulu percaya Anwar bisexual, tapi sekarang macam gua tak percaya yang anwar bisexual (gay tu saiful)

dan yang pelik nya sekarang ada laporan menyatakan saiful telah di liwat!!!

Lu orang rasa la siapa liwat saiful ini!?

Najib bisexual ke?? takkan khairy buat!!! anak babah tak macam tu!!!

sapa hah?!?

2 comments:

Unknown said...

yg wa tau bukan wa liwat si saiful tu... tapi ada sorang member wa (sokong PKR) sanggup nak liwat dia kot dia mau sgt ler...hehe...tatau ler kot dia main-2.. coz dia marah sgt dgn simamat saiful nih.

apa pon kita kena tau kronologi cerita si saiful drp A & Z (sampai hari ni) ...ada jelas ker? kabur ker?

Seingat wa laporan doktor awal dah nyatakan Saiful tak diliwat..pastu ada lak geng polis mana ceroboh & ambik fail perubatan dokotor tu....hah! sah ada komplot nih. Alih-2 cerita lain lak...ada pula kesan diliwat..heran wa...maleh wa layan mamat saiful tu.. wa kalo jumpa mmg sah dia wa debik jer tepi jln...hehe tgh jln wa tak berani ler..kang tak pasal kena langgar kereta, lori lak...hehe

Kucing Parsi said...

itu yang gua memang hairan.

sebab gua pernah pegi tranungkite, ada orang yang mengupload gambar kertas pemeriksaan dan ada tulisan doktor yang tidak jelas tertulis "tiada sebarang tanda bahawa dubur pelapor di ceroboh oleh satu benda yang tumpul"

pelik nya. sekarang dah ada.

aku rasa takdak la anwar sekarang g liwat dia. sebab kan dah jadi police case

kes dulu2 mahadir pun dah mengaku yang dia menganiyai anwar ibrahim

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin