Wednesday, July 1, 2009

Poll closed

selepas gua berbincang pasal rokok, gua telah mendapat sambutan yang sangat baik. Saya berterima kasih kepada voter yang telah mengambil inisiatif untuk meng"click" salah satu pilihan mereka.

terima kasih.

Gua pun mati2 percaya ini betul2 mengubah minda orang malasia.

Tapi sambutan ini menyatakan bahawa 56% mengatakan bodoh jika gambar itu terpampang di kotak rokok, dan membuat mereka geli jer, tanpa sekelumit rasa hendak berhenti merokok.
Malah 31% responden menggunakan bekas lain untuk tempat menyimpan rokok. Ini langkah bijak.
Dan cuma 12% sahaja yang berhenti, atau tidak memulakan langkah untuk merokok!!!
Tiada responden, yang takut tetapi masih mengisap rokok.

Ke arah membuang gambar bodoh pada kotak rokok kita. Kita sebenarnya di diskriminasi oleh orang yang tidak mendapat komisen dari syarikat rokok. Dengan gambar itu, kita kemungkinan akan tewas apabila hendak menyaman syarikat rokok di kemudian hari.

Saya percaya kemalangan jalan raya juga adalah penyumbang kematian tertinggi di Malasia, kenapa tidak ada gambar kereta eksiden di lekatkan sebagai iklan pada kereta kita? Oooo... jangan jawap, ini jawapan dia, sebab bawak kereta itu masuk tauke AP.

Kearah menumbangkan Najib dan suaminya Rosmah Mansor!!!

p/s: saya sedang berbincang untuk menjadi sultan sarawak yang ke 2, selepas sultan tengah, bukan Syaitan Tengah! Dan selepas di luluskan, saya terus melompat untuk menjadi yang di pertuan Agong seterus nya, dan pada hari ke 2 gua terus suruh kawan gua jadi perdana menteri baru. Gua Agong, mana boleh kena saman, nak tengok orang pergi merusuh ke!?

Ha Ha Ha