Wednesday, February 17, 2010

don't be suprise


jangan terkejut jika dalam masa 10 tahun lagi di dalam peperiksaan awam nanti akan ada sebuah soalan esei bahasa melayu yang bertajuk "Ibu saya adalah bekas lesbian" atau "bapa saya bekas seorang gay"

rosak budaya melayu

nak salah kan siapa

raja melayu

kah kah kah

2 comments:

Unknown said...

whoa, i see nothing...hehehe

hmm...masalah ni berpunca pada kawalan nafsu yg lemah setiap individu. Kalau dia cukup kuat (kawalan) dia akan membentengi maruah diri, iman etc dia. Banyak kita boleh buat kalau kita tahu (ilmu) seks bebas, seks luar nikah, luar tabiee ni tak baik, dosa, ikus nafsu lesu. Ada jalan. Tu pun kdg kdg ada juga masa kita (not me..hehe) terbabas juga. Contohnya, jika ada syor/kempen suruh guna kondom atau ubat cegah hamil untuk remaja amal seks bebas? Boleh selesai ke? Baik bagi dildo..hahaha. All this dilly dally make me sick & hate of those misleading in power. Damn!

Barang sedap brader, inilah jadinya...Dia orang mencari kepuasan? Puasnya sekejap saja. Tak lama lepas tu cari lagi & lagi. Gian. Gila. Macam macam. Senang kata, tak akan puas-puaslah layan nafsu ni. Tambahan pula seks ni. They can be please in any possible ways (depan belakang atas bawah...wohaa).

hariaie said...

salam bro...

aku tak tau la ko nak delete ke tak comment aku ni, tapi rasanye xpatut beb ko letak gambar macam tu... apa kate kalau ko delete gambar tu atau maybe boleh sensor skit dengan blurr kan bhagian yang sensetif bagi wanita..

thanks

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin