Wednesday, August 26, 2009

Daulat Tuanku

Sultan Kedah memperkenankan ADUN Lunas, Mohd Radzhi Salleh, yang mengisytiharkan dirinya wakil bebas Ahad lalu, digugurkan daripada jawatan exco Kedah, berkuatkuasa semalam dan digantikan oleh ADUN Kulim dari PKR, Lim Soo Nee. Titah perkenan Sultan Kedah itu juga diterima semalam, kata Menteri Besar Datuk Seri Azizan Abdul Razak.

"Perkara ini telah dimaklumkan kepada Mohd Radzhi melalui pembantu peribadinya kerana beliau tidak ada di pejabat, dan Timbalan Setiausaha Kerajaan Negeri juga telah diarahkan untuk memaklumkan bahawa jawatan exco telah digugurkan mulai 25 Ogos," katanya dalam satu sidang media di Wisma Darul Aman, di Alor Star hari ini.-malaysiakini

daulat tuanku sultan kedah hamba sultan serawak memohon ampooon!!!

ha ha ha

walaupun ada sultan yang berasal dari keturunan lanun lebih galak dari api, lebih seksi dari orang amerika, tetapi sultan kedah tidak. kerajaan kedah telah lama terpacak sebelum melaka mendapat nama nya!!!

sultan kedah juga lah yang kami sanjungi dan sayangi!!!

p/s: jika anda mendapat anugerah dekan di Politeknik Jitra (Polimas), anda akan bersalam dengan Sultan Kedah. Jika anda mendapat anugerah yang sama di negeri lain, anda tidak akan berjumpa mana2 VIP. terutama yang terlalu "selesa". gua pernah tengok di Kuching. Satu menteri ketua janji mau datang tapi takdak datang, manyak kesian. nanti undi gila suruh orang undi dia mau tipu sapa lagi?!

No comments:

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin