Sunday, August 2, 2009

salute saya kepada mereka

Seramai 589 orang termasuk 44 remaja bawah umur 18 tahun dan 40 wanita ditangkap perhimpunan menentang Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) di beberapa tempat di tengah Kuala Lumpur sepanjang hari ini, kata Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Polis Kuala Lumpur Datuk Ku Chin Wah.-malaysiakini

Salute kepada mereka yang berani, yang tidak gentar di palu tidak gentar water cannon tidak gentar di tangkap.mereka yang memenuhi KTM Komuter stesen Kuala Lumpur dan Bank Negara Malaysia!!!

kita tidak membuat havoc di sogo, masjid negara, masjid jamek.

malah mereka2 ini yang telah menyebabkan nasi telah habis di jual di rice shop, ayam telah habis di KFC, kakitangan kedai2 dan warung makan bergerak dan bekerja!

kita tidak membakar sebarang kenderaan, kita bukan tengok bola, kita berkumpul secara aman.

kepada yang di tangkap, allah memberkati usaha kita.

untuk nasional sekuriti kita perlu tangkap orang yang withdraw kan C4 dari bunker nya, orang yang anggap C4 itu boleh di jual beli!!!

bukan tangkap demonstran yang guna komuter bertiket, yang makan berbayar, naik rapid KL bertiket, yang membawa kalimah allah sebagai senjata.

lihatlah ke utara malaysia, perdemonstrasi tidak di halang untuk bergerak, mulai sekarang Polis telah mendapat label Polis Kerajaan UMNO.

Kita tidak membawa walau tongkat pun untuk menentang penangkapan polis. Polis memang menganiya kita!

Adakah kita akan mati di pukul polis di negara sendiri??!

memang benar kita telah mendapat pelbagai peruntukan dari kerajaan, kita bukan tidak berterima kasih, tetapi kita juga pembayar cukai!!!

kita berhak menggunakan perkhidmatan kerana kerajaan berkhidmat untuk rakyat, bukan rakyat untuk kerajaan!!!

p/s: nak tanya kat Korea Utara, pakai jalan kena tol ke?? kat Indonesia takder sekolah!!! wajib kerajaan untuk membangunkan rakyat nya!!! ini bukan kisah pasal parti!!! no thanks to UMNO. go to hell u UMNO!!!

2 comments:

Anonymous said...

kepada orang melayu yang bodoh bebal yang buat demo tu, cuba la pikir aper kebaikannya demo untuk kaum melayu islam untuk hari ni dan akan datang. cubala pikir sikit, ISA untuk tahanan orang yang bersalah. Begitu juga lokap, rumah pasong, penjara, pusat serenti, pusat tahanan sementara, pusat tahanan PATI, iannyer berfungsi untuk orang2 yang bersalah, kalau tak bersalah aper nak di bimbangkan...
tahniah konon pemuda dan pemudi zaman sekarang sudah berani... ceh!!!! poodah.... cuba jangan menyusahkan orang melayu lain... tak kemana beraninyer setakat berani atas jalan reramai.. berani dalam maya... berani konon pigidahhhh...
orang melayu yang datang dari selatan ker utara ker nak beli barang kat sana abis.... satu benda haram pun tak dapat buat... kedai tutup jalan tutup.. sapa yang susahkan tu orang melayu yang bebal bongok tu jugak nak mansuhkan ISA konon ... hei aper korang dapat kalau ISA mansuh....????? gunalah otak sikit kalau nak berdemo nasib ader polis tolong orang awam kalau tak nak harapkan melayu yang berdemo .... sudahlaaa haprak jer lebih... polis umno konon umno-umno pun tolong orang kauorang!!!! cet poodahhh....
wei bongok kalau kau taknak tol ikut jalan yang tak payah bayar tol, malaysia bukan singapore, bandar die ader tol, ikut jalan kg la aper nak pakai tol pulak
kau orang betul2 menyusahkan orang.. kau orang tau tak doa orang-orang yang terinaya insyaallah dimakbulkan allah.... kau orang lah yang menginaya orang melayu islam yang ada kat situ... sudahlaa buang masa layan orang akal pendek........ bodoh!!!! tau menyusahkan orang sahaja..

Nash said...

org melayu umno mmg camtu.. sama mcm MB pahang yg suka buat simbol lucah kat org ramai haha..

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin