Saturday, August 22, 2009

Kena tibai lagi

"Jika anda memberikan seseorang sebab yang baik untuk mensabotaj anda, mudahlah disabotaj dan ia salah anda sendiri," Malaysian Insider memetik sindiran Dr Mahathir.

Kenyataan bekas Presiden Umno itu dilihat menambahkan lagi tekanan ke atas BN dan Rohaizat.

Laman berita itu juga melaporkan bahawa Dr Mahathir tidak pasti adakah Rohaizat layak bertanding.

Malaysiakini pula melaporkan, sambil tersengih Dr Mahathir berkata: "Saya diberitahu bahawa beliau dituduh mempunyai dua orang isteri, tetapi dia kata tidak. Kemudian seseorang menunjukkan gambar. Saya tidak tahu adakah orang seperti itu layak untuk dipilih sebagai wakil rakyat atau tidak.

"Saya tak tahulah".-harakahdaily

Ha Ha Ha

Mahathir datang tibai pulak

ha Ha Ha

mahathir nak marina bertanding ke??

Ha Ha Ha

tapi satu gua setuju dengan Mahathir, saya tidak pasti rohaizat ini layak atau tidak untuk bertanding!!!

No comments:

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin