Thursday, June 11, 2009

Bahaya... lari-lari!!!

MIRI: Polis Miri berjaya menumpaskan kegiatan penjualan senjata api tiruan dengan tertangkapnya empat orang suspek termasuk seorang wanita warga asing dalam satu serbuan semalam.
----------
Jamaludin berkata, kes itu kini disiasat di bawah empat akta, termasuk Akta Senjata 1960, Akta Bahan Hakisan, Letupan dan Senjata Berbahaya 1958 dan Akta Imigresen 1963. Katanya, polis telah memperolehi perintah mahkamah untuk menahan lanjut suspek-suspek berkenaan. -berita hairan

Ha Ha Ha...

Ada rupanya akta Bahan Hakisan, letupan dan senjata berbahay 1958 ni. Macam mana pulak azilah dan sirul ada C4? Bukan dalam akta ke??

Ada jual kat pasar borong ke benda2 macam peletup plastik ni. Oi mercun pun tak dapat jual oi. Ini kan pulak explosives. Ini tiruan kastam tidak rampas, amacam pulak bahan letupan boleh jatuh ke tangan polis?? Polis ada peletup ke? Gamak nya meletup balai polis, berterbangan wang di dalam nya.

Ha Ha Ha

Satu lagi sebab ada orang tidak suka Altantuya kantoi dengan akta di Malaysia. C4 memang tidak di jual di "wadunga-wadunga" di negara ini.

Ada orang keluarkan nya dari stor/bunker ATM. Tapi sapa? Sapa yang berasmara, dia lah keluar air nya.

Ha Ha Ha

No comments:

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin