Tuesday, June 16, 2009

cerita cikgu gila

Polis hari ini mengesahkan telah menerima laporan berhubung dakwaan empat murid di sebuah sekolah rendah di Bintulu yang dipaksa melakukan oral seks selain diambil gambar lucah oleh seorang guru lelaki berusia 24 tahun di sekolah terbabit.

Timbalan Pesuruhjaya Polis Sarawak, Datuk Hamza Taib berkata, polis sudah merekodkan kenyataan daripada guru terbabit dan murid terbabit sudah dibawa menjalani pemeriksaan perubatan.

Polis masih menyiasat kes itu dan belum ada sebarang tangkap dibuat setakat ini, katanya, lapor Bernama-msiakini

kita benar2 berharap akan guru yang boleh dipercayai menjaga anak2 kecil kita, sungguh memalukan ada juga cikgu pedophillia yang gila lagi sadis...

menjual cerita lucah murid nya sendiri, memang kes terpencil, tapi kita selepas ini akan di hidangkan cerita2 sebegini2 dari hari ke hari.

adakah kita sudah berhenti mengejar kebendaan dan kemewahan sehingga anak kita di cabul moral nya kerana insan yang kita harapkan.

Gantung sampai mati saja semua pedophillia ini. Saya rasa seluruh rakyat malaysia, seluruh ahli dewan akan menyokong.

Saya akan menerima dengan hati terbuka jika pelajar tingkatan 5 atau 6 yang di rogol kerana mereka sudah "ranum" tetapi apa yang menarik sangat mengenai murid darjah 2 dan 4?

Gila ini semua kerja gila!!! Bila kah kegilaan ini akan terhakis dari minda orang malaysia, sejahat2 yahudi mereka tidak menjadikan orang sekecil ini sebagai hamba seks mereka

5 comments:

Fa-T said...

tu bukan GURU....tu IFRIT!

Kucing Parsi said...

gua boleh terima lagi kalau budak tu dah 15 ni 8 tahun beb

ni memang jahanam punya orang gua memang anti pedophilia. kalau perogol tu rogol orang yang dah tua sikit masuk sebab ada daya penarik, ni budak kecik!!!

jahanam betol la

zabri mokhtar said...

Bro, terima kasih melawati blog saya dan meninggalkan comment. kat

http://www.shahalamkini.blogspot.com

tq

Pyanhabib said...

memang jahanam itu cikgu!

Anonymous said...

hasil pendidikan pemerintah yang hanya mengejar kemewahan dunia

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin