Thursday, June 11, 2009

Pilihanraya kecil lagi.

GEORGETOWN: Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Jawi, Tan Beng Huat, yang didakwa terbabit dengan kes penyelewengan tuntutan sudah menandatangani surat peletakan jawatan sebagai Adun, hari ini.

Bagaimanapun, surat tidak bertarikh itu hanya akan berkuat kuasa sekiranya siasatan yang dilakukan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mendapati beliau bersalah terhadap tuduhan itu.

Pengerusi DAP negeri, Chow Kon Yeow, berkata Setiausaha Agung parti itu, Lim Guan Eng, mengarahkan supaya surat berkenaan disediakan.-berita hairan

Parti Gerakan mungkin akan ingkar arahan daripada Pengerusi BN untuk bertanding andai kata ADUN Jawi di dapati bersalah dalam penyelewengan oleh SPeRMa. Adun Jawi juga berjanji akan mengosongkan jawatan nya sebagai ADUN. Andai kata Gerakan tidak bertanding, kerana kerusi ini di kosongkan secara suka2.

Kerana berita ini dari Pulau Pinang andai baik nya jika Mak Minah juga akan bertanding dan menentukan nasib beliau di negeri Pulau Pinang, terdapat lebih kurang "300,000" penyokong mak minah yang kecewa pada tempoh hari menyeru Mak Minah untuk bertanding di kawasan DUN Jawi.

Apakah lagi rasuah dari Parti DAP kepada Mak Minah, mungkin nak menggantikan Lim Guan Eng sebagai ketua Menteri Pulau Pinang, tunggulah keluaran VCD siri 3 dari mak minah.

Undi lah Mak Minah, calon yang memakai kunci!!!

Ha Ha Ha

No comments:

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin