Sunday, June 7, 2009

Kenduri di Manek Urai

KOTA BHARU: Pengundi Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai yang akan mengundi pada 14 Julai ini, akan disambut seperti pada majlis kenduri oleh petunjuk arah pusat pengundi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Pengerusi SPR, Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof, berkata pengundi DUN Manek Urai kali ini bakal menempuhi satu pengalaman baru, apabila tiada lagi peraih atau perayu undi dari parti politik terbabit yang menyambut mereka, sebaliknya petugas SPR.-berita hairan

Ni nak tanya sikit je, ni macam trial aje ataupun betol2, takut plak pada hari mengundi ada orang pakai baju kaler biru tua hulur nasi lemak dengan air mineral. kalau geng biru tua kalah tak pakai cam ni nak buat macam mana nanti, kita letak balik peraih undi, letak la pondok panas 1 km pun dari tempat pembuangan undi, yang kalah tetap kalah, yang menang memang menang. Mak minah tetap juga MB Kelantan yang baru. VCD siri ke 2.

Cuba lah dari dulu dah buat, lama dulu dah, bukan nak buat sekarang, dulu dah akta pilihanraya tu. Baru sekarang ke nak buat. Alahai... Dah macam kebiasaan orang gosok gigi sebelum mandi, takkan cakap gosok gigi tengah hari pulak!

Ha Ha Ha... Yang dulu pengerusi SPR tu mangkuk agaknya.

No comments:

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin