Tuesday, June 30, 2009

mereka sudah terer

ALOR SETAR 30 Jun — Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dijangka akan mendedahkan beberapa kes besar termasuk yang melibatkan sindiket rasuah tidak lama lagi, kata Pengarah Perisikan SPRM, Datuk Mohd Jamidan Abdullah.

Beliau bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai kes-kes besar yang sedang dirisik kerana menurutnya SPRM tidak akan mendedahkan sebarang kes tanpa terlebih dahulu mempunyai bukti kukuh.

“Pendedahan ini penting untuk memenuhi tuntutan rakyat yang hendak melihat keberkesanan peranan SPRM sebagai sebuah Suruhanjaya berintegriti tinggi, selepas dinaik taraf dari Badan Pencegah Rasuah,” katanya kepada pemberita pada majlis serah dan terima tugas Pengarah SPRM Kedah, di pejabat SPRM di sini hari ini.-utusan me-layu

wei SPRM tak perlu satu tahun pun. Diaorang dah dapat kebenaran untuk tangkap2 ikan ini daripada parti politik mereka. sikit nya, bukan 18 ke hari tu, ni 1/3 je ke. Ohhh... yang 2/3 tu kawan la. Ini nak tangkap musuh politik mat monggol ke apa? mahathir ada tak? dollah ada tak? khairy ada tak?? mukhriz dan mokhzani ada tak? takder?? tak percaya la aku.La ini tengok check scomi ke? pegi check perimekar ke? nak tengok tender KLCC dengan SIC ke?

atau nak tengok pegawai kanan mintak suapan 3000 ringgit je!

alah... kat sini lagi banyak yang mintak suapan kat situ, besar pun ada jugak. Kalau tak caya tanya dengan FA Sarawak. Pernah tak pemain di dakwa rasuah, menjual perlawanan.

itu maruah sama banyak dengan gaji 1 tahun.

Ha ha Ha

kalau tak, tak mungkin kalah sampai 7-0!

No comments:

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin