Wednesday, June 17, 2009

berita baik untuk orang brunai

MIRI: Majlis Daerah Limbang (MDL) diminta mengeluarkan lebih banyak lesen perniagaan bagi membolehkan lebih ramai peniaga beroperasi di Pos Kawalan Imigresen Tedungan, dekat sini.

Pada masa ini, semua 72 ahli Persatuan Penjaja Bumiputera Bersatu Tadungan sudah diberi lesen berniaga di kawasan berkenaan, namun, masih ramai individu yang berminat berniaga di kawasan bersempadan dengan Brunei itu.-berita hairan

Sekarang orang brunai tidak perlu berdiri dan menunggu kerusi untuk "melayan" sedikit kepala dan untuk menghirup beer/likeur bebas cukai seludup dari Labuan di tedungan ini.

Ha Ha Ha...

Gua punya kawan sudah sampai ini tempat, kalau mau tengok kereta brunai datang, pastikan yang di dalam nya berkopiah "haji" dan mereka datang untuk membeli belah. Jika bukan mereka ini datang untuk melayan sedikit beer di negara ini dengan harga yang murah, jangan hairan dengan kuasa beli mereka ini, tambah lagi beer yang sangat2 murah di tedungan, orang Brunai sekali lagi menyokong kerajaan malaysia, tahniah kepada najib... (ucapan Sultan Hassanal Bolkiah al-Mukhtadee Billah)

Negara yang mengharamkan terus penjualan likeur dan beer serta minuman keras lain ini, berasa bertuah kerana bersempadankan negara di mana haram itu di junjung!Anda tidak akan berjumpa mana2 tin arak, botol2 arak di Brunai kecuali di Istana...

Ha Ha Ha...

Selepas itu boleh la teruskan perjalanan ke KK ya, cari lah pelacur Filipino di sana, ini benar2 memacu ekonomi Malaysia.

Apa kata buat koridor baru di area ini?!

No comments:

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin