Monday, June 22, 2009

Melayu perkasa

KUALA LUMPUR 21 Jun - Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dibidas berikutan tuduhan melulu beliau terhadap UMNO yang didakwa menindas rakyat Kelantan.

Dalam perkembangan lain, Ibrahim menyifatkan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng sebagai angkuh apabila sanggup bersemuka dengan mana-mana parti bagi membincangkan hak-hak rakyat Malaysia.

"Adakah Guan Eng ingin hak kaum lain disamakan dengan kaum Melayu dan mempertikaikan hak istimewa orang Melayu?

"Jika ingin membincangkan perpaduan rakyat masih boleh terima, tetapi jika ingin membincangkan hak rakyat, itu sudah agak biadap kerana hak setiap rakyat sudah dijamin Perlembagaan dan tidak perlu dipertikaikan,'' katanya.-utusan me-layu

Ha Ha Ha

kalau tak di tindas macam mana Anwar berani bercakap, takkan dia propa macam Rais Yatim dan Muhiydin Yassin??

Anwar cakap sebab RM1 billion royatli gas asli kelantan tak di bagi. Ha Ha Ha. Kelantan dapat projek cicak dan cap ayam!!! Sebab kat sana Anuar Musa yang bos, sekarang dah tukar jadi Mustapha Mohammed jadi terpaksa la buat projek mega!!!

Ini sekejap cakap sokong 1 malaysia, sekejap sokong UMNO, Ibrahim Ali ni memang jenis yang cakap ikot sedap mulut dia ajer.

Ini lah muka yang di sokong oleh kontrektor bumiputera kelas F. Ha Ha Ha

Nak projek jumpa Ibrahim Ali, masih kecewa MP Pasir Mas ni kerana Anwar tidak mahu memberikan jawatan Pengerusi Badan Perhubungan PKR Kelantan, terus di hantam nya Anwar.

Kesian. Ini lah susah kalau orang berjuang kerana Melayu, tapi tidak berani bercakap di Indonesia. Mereka ini sebenarnya berasal dari Indonesia tapi tak molek la. Sedangkan bendera UMNO itu adalah bendera kebangsaan Indonesia di mana di tengah2 nya ada keris. Mana kala keris juga berasal dari Kerajaan Srivijaya di Sumatera dan Kerajaan Majapahit di Jawa.

Kalau dah melayu, melayu jugak. Dan berjuang sebenarnya macam katak. sekejap A sekejap B. Agak2 nya macam mana dia ni isi jawapan kat kertas OMR time dia SPM dulu.

Yang ni mamat fail English gamaknya!

1 comment:

kirana said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin