Tuesday, June 30, 2009

Gua pun kena jugak ke

Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) Badrul Hisham Shaharin berkata, beliau dihubungi mereka – dipercayai dari Kuala Lumpur dan Negeri Sembilan – berhubung penerbitan video klip itu.

"Saya kata, saya tidak tahu tentang penerbitan video itu. Saya dapat tahu pun selepas baca blog Selamatkan Umno dan Malaysia Today.

"Saya cuma muatkan balik dalam blog saya selepas itu. Terpulanglah kepada pembaca (untuk menilainya)," katanya kepada Malaysiakini hari ini.-malaysiakini

Matilah aku. Aku pun ada muat naik dalam blog ni. Tapi guna link, bukan video. Aku pun burukkan perempuan puaka tu jugak. Sundal bolong betul lah. Tak boleh nak kutuk orang langsung, wei Polis. Parpu kari tu bila nak tangkap hah!? tapi kalau tak jumpa posting tu pergi carik sendiri kat youtube, tag dia Rosmah perempuan puaka, title posting aku pun camtu jugak!!!

Cilaka punya barua.

Gua semalam tengok nasib si labu labi.

salah satu quote yang di katakan labu, ketika ada orang meminta derma kepada haji bakhil.

" Encik, saya sering berdoa yang encik panjang umur, tapi kalau mati Alhamdulillah lah"

Quote saya pulak kepada suami najib dan najib sendiri!

Jangan tak baca!!

No comments:

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin