Monday, June 29, 2009

Barang lusuh

KUANTAN Lapan anggota tentera nyaris maut selepas kereta perisai yang mereka naiki terbalik selepas melanggar sebuah lori bermuatan getah beku di Kilometer 3, Jalan Kuantan-Muadzam dekat sini, hari ini.

Dalam kejadian kira-kira jam 10.50 pagi itu, kereta perisai dari Briged Mekanis Kem Batu 10 itu tidak sempat membrek apabila lori terbabit berhenti di sekatan jalan raya yang diadakan Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ).-berita hairan

Ha Ha Ha

bila nak tukar kereta perisai. Bila nak tukar kereta perisai. Nanti jangan pulak kereta perisai harga 3 juta tulis kat quatation 300 juta. Ini projek yang boleh bikin duit, buat cepat nanti PKR menang PRU 13 tak sempat kang. Buat cepat!!! Pastu ambik Tun sorang satu!!!

Konon nya ada upgarde yang perlu di lakukan, kereta perisai konon nya di Ayer Hitam dapat tembak helikopter di Chittagong, kereta perisai yang konon nya mempunyai alatur canggih sehingga dapat mengesan pergerakkan tikus di sembawang. yang konon nya di lengkapi missile yang boleh menjangkau sehingga ke Tasmania.

ha Ha Ha

ini macam scorpene... harga 1 juta beli 100 juta.

Ha Ha Ha

Jalan tak payah pakai minyak.

ini sama dengan kes pekerja kerajaan beli sebatang pen kilometrico dengan harga 95 ringgit

Ha Ha Ha

mana tak nya, pemimpin kencing berlari, rakyat kencing berdiri!!!

No comments:

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin