Monday, June 29, 2009

pondok buruk!


"Saya kagum kemajuan Kementerian Kerja Raya membina bangunan tinggi dan jalan yang hebat. Jadi, kita nak tahu juga bagaimana tempat tinggal kakitangan bawahan yang juga keluarga saya (Kementerian Kerjaraya).

"Jadi, untuk mengenali mereka lebih dekat, saya ambil sedikit masa meninjau kuarters kakitangan JKR di sini hari ini (semalam) dan saya dimaklumkan kuarters ini dibina sejak tahun 50-an dengan keluasan hanya 418 kaki persegi, lebih kecil daripada rumah kos rendah dan pada peringkat awal dibina dengan satu bilik.-berita hairan

Dah 50 lebih tahun dah. Ini rumah bukan nya di tengah2 pulau, bukan nya letak nya di sempadan thailand, atau di tempat yang sunyi seperti ladang getah atau sawit, atau lembah yang tandus.

Ini kat Cheras, apa menteri2 sebelum ni tak nampak? sibok nak buat tol je ke?

Ha Ha Ha

tol2 pun dah banyak, kayalah anak cucu towkey tol tu!!!

Ha Ha Ha

mungkin menteri sebelum ni ingat orang bawahan tak dapat undi kot? or orang bawahan ni mesti undi BN kalau tak nanti tak dapat kerja.

Ha Ha Ha

dah 50 tahun baru tahu ada satu kat Cheras. Itu baru 50 tahun, 100 tahun lagi baru jumpa kat selangor, 12 negeri lagi belom

Ha Ha Ha

Ini suma orang Malas punya kerja

patutla malaysia in aku panggil malasia ajer!!!

ha Ha Ha

nasib baik budak mentah ni jumpa, tu pun wartawan yang bawak, kalau tak bersumpah mati hidup balik pun dia tak pegi sana!!!

No comments:

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin