Thursday, June 11, 2009

PANAS!!!

ALOR SETAR: Bekas Ketua Pengarah Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP), Datuk Aziz Deraman, berkata orang Melayu sedang berhadapan dengan perpecahan dan pelbagai masalah berikutan perkembangan politik dalam negara yang "kacau bilau".

Katanya, perpecahan membabitkan orang Melayu juga kian melebar kerana berlaku "kesombongan politik dalam parti, antara parti atau dengan rakyat".

"Sudah sampai masanya parti-parti politik Melayu mencari formula baru untuk mengukuhkan perpaduan Melayu," katanya ketika membentangkan kertas kerja bertajuk 'Dunia Melayu: Citra KeIslaman dan KeMelayuan di Nusantara' pada Wacana Dunia Melayu di sini, hari ini.-berita hairan

Ha Ha Ha

melayu berpecah?? sebab apa??

Ha Ha Ha

cubalah jangan dok cekau duit rakyat baru lah rakyat bersama AMNO, cubalah bagi projek yang benefits kepada rakyat barulah rakyat bersama AMNO, cubalah jangan tolong kontrektor sahaja, barulah rakyat sokong AMNO.

Ha Ha Ha

Ni dah lah tindas bangsa lain, bangsa sendiri pun nak di tindas. Siap lagi buat benda tak tanya orang. Bubar DUN perak dulu sebelum cakap pasal one malaysia.

Ha Ha Ha

malaysia ada brapa hah?! 18 ka? 69? Ha Ha Ha!!!

Bodoh... Kanak2 tadika kemas pun tau la Malaysia ada 1. Bubar DUN perak, rakyat perak 74% mahukan DUN di Bubar. Termasuklah gerakan pulau pinang dan Suhakam!!!

No comments:

Post a Comment

bla bla bla
not related? dustbin